Сьогодні довелося багато подумати про те, як мій проект
допомагатиме розвивати моїм учням навички мислення вищих рівнів та навички, необхідні в 21 столітті. Намагалася вимоги навчальних
програм та державних стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б
відповідали цій меті. Цікаво було дізнатися, які стратегії протиплагіату
учнівських робіт я можу використати. Важко було сформулювати основні запитання
проекту. Це відбувається не з першого разу, але буду намагатися. Новою і досить цікавою для мене стала
інформація про формуюче оцінювання. Таке оцінювання потрібно проводити протягом
всього навчального процесу і не тільки за допомогою балів, а й інших
інструментів, бо це розвиває в учнів уміння
самоспрямовуватися у навчанні. Але, мабуть, на традиційних уроках
всього цього неможливо застосувати, але в проектах буду намагатися використовувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар