вівторок, 20 серпня 2013 р.

Модуль 3-4



Сьогодні довелося багато подумати про те, як мій проект допомагатиме розвивати моїм учням навички мислення вищих рівнів та навички, необхідні в 21 столітті. Намагалася вимоги навчальних програм та державних стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б відповідали цій меті. Цікаво було дізнатися, які стратегії протиплагіату учнівських робіт я можу використати. Важко було сформулювати основні запитання проекту. Це відбувається не з першого разу, але буду намагатися. Новою і досить цікавою для мене стала інформація про формуюче оцінювання. Таке оцінювання потрібно проводити протягом всього навчального процесу і не тільки за допомогою балів, а й інших інструментів, бо це розвиває в учнів уміння  самоспрямовуватися у навчанні. Але, мабуть, на традиційних уроках всього цього неможливо застосувати, але в проектах буду намагатися використовувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар